Система вправ для навчання аудіювання

Сторінка 5

передача інформації (Information transfer); де студентам потрібно заповнити таблички, списки, карти, плани, і т.п.;

встановлення послідовності (Sequencing); де студентів просять зробити правильний вибір серед серії картинок;

інформаційний пошук (Information search); що є слуханням для специфічних елементів, наприклад, дати відповідь на специфічне питання;

заповнення бланків (Filling in blanks) з відсутністю слів (наприклад слова пісні)

з’єднання визначень (Matching the items), які мають те ж або протилежне значення

Післятекстовий етап охоплює всі вправи, які робляться після прослуховування тексту. Деякі з цих вправ, можливо, є продовженнями тих, що здійснювалися в передтекстовому і текстовому етапі, але деякі, можливо, не мають спорідненості взагалі і представляють повністю незалежну частину завдань на слухання. Вправи на післятекстовому етапі дозволяють учням звернути на мову, на звук, граматику і слова, оскільки вони тривають довше, ніж передтекстові вправи. Студенти мають час, що подумати, обговорити або написати.

Існує декілька завдань, які вчитель може запропонувати в класі після слухання тексту:

- говоріння як вид мовленнєвої діяльності, що пов'язаний з аудіюванням (Speaking as a follow-up to listening activity):

- обговорення (Discussing students’ reaction); відгуки учнів до вмісту прослуханого тексту;

- провокуючі питання (Provoking questions); давати учням, провокуючі питання, щоб заохочувати до обговорення;

- вирішення проблем (Problem solving); запропонувати учням працювати попарно, щоб створити діалоги, засновані на тексті, що прослуховувався;

- письмо як наступний вид мовленнєвої діяльності, що пов'язаний з аудіюванням (Writing as a follow-up activity to the listening activity); учні пишуть листи, листівки, повідомлення на запропоновану тему.

Ґрунтуючись на матеріалі який викладено вище, можна зробити деякі висновки про роль музики і пісень у вивченні англійської мови в старшій загальноосвітній школі.

На етапі навчання іноземної мови в старшій школі пісня є ефективним засобом, адекватним автентичним матеріалом для створення інтеркомунікативної компетенції.

Актуальність теми полягає в тому, що пісня на іноземній мові виходить далеко за рамки учбового процесу і є сполучною ланкою між навчанням, розумовим розвитком і вихованням особи.

Аналіз методичної літератури з даної проблематики, а також робота з аудіоматеріалами, що представлені у НМК (Upstream, New Discovery) і навчальних посібниках дозволив виділити три основні етапи роботи з аудіотекстом: передтекстовий (pre-listening), текстовий (while-listening) і післятекстовий (post-listening /comprehension check).

Автори (В. Еванс (V. Evans), Дж. Дулі (J. Dooley), Б. Ебс (B. Abbs), І. Фріберн (I. Freebairn) прагнуть динамічно поєднувати різні форми роботи з аудіо-текстом, що сприяє достатньо повному і ефективному управлінню процесом розуміння зв'язної іноземної мови на слух учнями, і значною мірою інтенсифікує навчання аудіювання як виду мовленнєвої діяльності.

Передтекстовий етап - це вид підготовчої роботи яка має зробити контекст пісні явним, прояснити цілі і установити ролі для слухання. У реальних життєвих ситуаціях слухач майже завжди знає заздалегідь що буде сказано, хто говорить або про що буде тема. Передтекстовий етап допомагає учням визначити мету слухання і забезпечує необхідною другорядною інформацією.

Вправи текстового етапу можуть бути визначені як завдання, що учні виконують під час слухання тексту. Ціль цих вправ допомогти учням почути і зрозуміти значення повідомлення з тексту розмовної мови. Вправи текстового етапу повинні бути цікавими і стимулюючими.

Страницы: 1 2 3 4 5 6

Це цікаво:

Провідні педагогічні ідеї християнської теорії морального виховання, обґрунтовані представниками греко-католицької Церкви
Морально-релігійне виховання молодого покоління є одним із найбільш актуальних і складних питань. Воно потребує дуже серйозного теоретико-методологічного обґрунтування і надзвичайно виваженого, толерантного підходу до практичного вирішення. Теоретична розробка його мети і завдань, принципів, методі ...

Дидактична гра як нестандартна форма в навчанні
Дидактична гра є однією з унікальних форм, які дозволяють зробити цікавою й захоплюючою не тільки роботу учнів на творчо-пошуковому рівні, але й буденні кроки по вивченню матеріалу, які здійснюються в рамках відтворюючого й перетворюючого рівнів пізнавальної діяльності – засвоєння фактів, дат, імен ...

Творчий проект «Одноламповий світильник»
1. Організаційно – підготовчий етап: А) Пошук теми, проблеми: Створити творчу роботу на тему: «Одноламповий світильник». Б) усвідомлення проблеми: Це має бути макет простий одноламповий світильник який повинен містить лампу, патрон, провід, вимикач тощо. Творча робота має виконувати своє функціонал ...

Інтерактивні уроки

Інтерактивні уроки

На початку ХХІ століття соціокультурний розвиток людства визначив закріплення складної та суперечливої тенденції, що дістала назву глобалізації.

КАТЕГОРІЇ

Copyright © 2020 - All Rights Reserved - www.novapedahohika.com