Експериментальне впровадження мультимедійних технологій у навчальний процес ХДАФК

Педагогіка і виховання » Мультимедійні технології як засіб оптимізації навчальної діяльності студентів » Експериментальне впровадження мультимедійних технологій у навчальний процес ХДАФК

Сторінка 7

Слайд 16.

Використано ефект колової появи, що дає змогу побачити з початку фоновий малюнок, що ілюструє зміст слайду, а потім сконцентрувати увагу на визначенні.

Слайд 17.

Наступний слайди передають визначення спелеотуризму на фоні ілюстрації печери та табличні дані : "Складність спелеопоходів в залежності від кількості категорійних печер". Ефекти появи тексту направлені на стимулювання уваги, яка часто втрачається наприкінці лекції.

Слайд 18.

Слайд 19. Складність спелеопоходів в залежності від кількості категорійних печер

Категорія складності спелеопоходів

Кількість категорійних печер (не менше)

Всього

1

І

5

3-4

2-1

ІІ

4-5

2-3

1-2

ІІІ

1-2

1-2

ІV

1-2

1-2

V

1

1

На 20 слайді схематично представлені характерні рухомі дії для різних видів туризму. Це є своєрідним підсумком після визначення видів спортивного туризму і характеристик щодо показників їх складності.

Слайд20.

Останнім слайдом є подяка за увагу студентів під час лекції. Вона редставлена у вигляді картинки – жарту: "Турист дякує студентам за прослуховування важливої інформації та увагу на лекції". Це дає можливість закінчити лекцію на веселій нотці, винести з неї позитивні емоції.

Слайд 21.

Таким чином, мультимедійна лекція на тему "Види спортивного туризму" дає можливість надати багато інформації в цікавій, наочній формі, проілюструвати дані малюнками та зображеннями, що відображають зміст матеріалу, підтримувати увагу студентів протягом всієї лекції, зацікавити їх у подальшому самостійному вивчені даної теми.

З метою перевірки ефективності мультимедійних технологій при викладанні навчальної дисципліни "Туризм", нами було проведено експериментальне дослідження.

Студенти були розподілені на 2 групи: перша-контрольна, друга – експериментальна.

У контрольній групі навчальний процес здійснювався за традиційною методикою, згідно робочої програми (16 годин лекційних занять та 14 годин практичних занять).

У експериментальній групі навчання проводилось також згідно робочої програми, але лекції викладались із застосуванням мультимедійних технологій. Експеримент проводився у 2 етапи.

На першому етапі ми провели констатуючий експеримент, що дозволив встановити рівень початкових знань студентів з дисципліни "Туризм".

Таблиця 1 Рівень початкових знань студентів с дисципліни "Туризм"

Контрольна група

Експериментальна група

студенти

бали

студенти

бали

1

Аніскин О.В.

3

Адамчук О.О.

3

2

Бондаренко А.А.

3

Адамчук Ю.О.

4

3

Глоба А.М.

5

Вишневецький В.В.

3

4

Гук Є.В.

3

Задорожня А. В.

3

5

Дубровська О.В.

4

Задорожний В.О.

4

6

Даниленко М.Р.

4

Лисов О.О.

5

7

Єрмак Н.П

4

Кравченко Д.В.

5

8

Земляний О.М.

3

Мєліхова Ю.К.

3

9

Лєскина М.М.

3

Міхєєв С.О.

3

10

Марінова М.Л.

4

Ожго В.С.

4

11

Марющенко О.А.

3

Павленко Н.П.

4

12

Муригіна С.К.

4

Пільгуй Ю.О.

4

13

Нескоромна І.Є.

5

Попова С. В.

5

14

Ріпка Ю.Д.

5

Рощупко К. М.

5

15

Скрипка С.О.

3

Сухаревська К.С.

4

16

Суркова М.В.

4

Титова Ю.В.

5

17

Уварова М.О.

3

Тютюрикова В.О.

5

18

Фартух Т.В.

4

Хохлова Я.В.

3

19

Цисельська К.В.

5

Чудля О.А.

3

20

Юрченко С. О.

3

Шевченко К.О.

4

середнє

75/20

3,75

79/20

3,95

Страницы: 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Це цікаво:

Структурні складові гри
Дитяча гра - один з основних видів діяльності дітей, спрямованої на практичне пізнання навколишніх предметів і явищ через відтворення дій та взаємні дорослих. За своїм змістом ігри органічно пов'язані з життям, працею і поведінкою дорослих членів суспільства. Сюжети ігор дуже різноманітні й відобра ...

Складання перспективного-поурочного плану викладання теми
Всі отримані до даного моменту проектувальні рішення повинні знайти відображення перспективно-поурочного плану вивчення теми. Перспективно-поурочний план - це документ, який містить перелік уроків по конкретній темі, а також організаційні і дидактичні характеристики кожного з них, представлені часо ...

Граматичні ігри
1. Гра в м’яч. Ціль: автоматизація вживання форм дієслова в усному мовленні. Хід роботи: представник першої команди придумує речення з вивченим дієсловом. Він кидає м’яч партнеру з другої команди та говорить речення, пропускаючи дієслово. Гравець, який спіймав м’яч, повторює речення, вставляючи пра ...

Інтерактивні уроки

Інтерактивні уроки

На початку ХХІ століття соціокультурний розвиток людства визначив закріплення складної та суперечливої тенденції, що дістала назву глобалізації.

КАТЕГОРІЇ

Copyright © 2018 - All Rights Reserved - www.novapedahohika.com