Заготівля матеріалу

Матеріал для флористики беремо із природи, але не зашкоджуючи їй, розумно, по господарські. Дикоростучі трави та злаки збирають (ріжуть ножицями, секатором або серпом) у суху, сонячну погоду. Зв’язують злаки у невеличкі пучечки та розвішують їх голівками до низу у сухому приміщені, у затінку.

Плоди дерев та кущів збирають визрівши ми, розкладають тонким шаром на папері або тканині на просушку. Квіти та гарне листя сушать в гербарних сітках, на старих газетах під пресом.

Висушений матеріал складають у зручні коробки, мішечки, маркірують їх для зручності.

У даних флористичних роботах велике значення має не тільки кольорова гама але й фактура матеріалів. Саме вона надає роботам особливу виразність. Гармонічне співвідношення ніжних компонентів з грубими, а блискучі – з матовими роблять композицію надзвичайно ефективною.

При створенні колажів та панно застосовують різні природні матеріали. Як правило, це сухоцвіти, висушені гербарним та природнім способами трави і квіти.

Під час цвітіння квіти зрізують, зв’язують у не тугі пучечки, підвішують до низу голівками. Сушать у сухому приміщенні. Так сушать волошки, агератум, троянди, чорнобривці, целозію, ліатріс, айстри тощо. Використовують у флористичних роботах також і сухі гілочки дерев, кущів, коріння, кора, лишайники, мох, плоди тощо.

До екзотичних компонентів належать висушені дольки цитрусів, сухофрукти. Виразний вигляд мають вирізані з цупкого картону геометричні фігури, які задрапіровані папером, тканиною, сухим листям або обвиті дротом, корінням, нитками, вербовою лозою, сухою травою, соломою тощо.

У декоративних, лінійно-графічних та абстрактних колажах використовують квіти не цілком, а розібрані на окремі пелюстки (дельфініум, турецька гвоздика, гладіолус, аквілегія тощо).

Фон для колажу можна виконати акварельними або гуашевими фарбами у техніці монотипії. І якщо вдивитися у такий фон з різнобарвними розводами. Достатньо буде розкласти любий необхідний рослинний матеріал, приклеїти і робота готова.

Це цікаво:

Початківці технології розвивального навчання та результати їх досліджень
Найпоширенішими у масовій початковій школі є варіанти системи розвивального навчання, розроблені науковими колективами під керівництвом російських психологів і педагогів Леоніда 3анкова (1901-1977), Даниїла Ельконіна (1904-1977) і Василя Давидова (1930-1998). Термін «розвивальне навчання» наприкінц ...

Постановка навчально-методичних цілей вивчення теми
В.П. Безпалько запропонував чотири рівня засвоєння знань, які характеризують критерії навчання і визначають етапи пізнавальної діяльності: рівні репродуктивної діяльності, об'єктно-продуктивної і суб'єктно-продуктивної діяльності, рівень пізнаваності. Характеристика рівнів: 1-й рівень - вміння дізн ...

Прийоми активізації інтелектуальної діяльності учнів на уроках історії
Формування інтелектуальних вмінь та навичок в процесі викладання історії, складний і багаторічних процес, який ускладнюється з кожним етапом розумового розвитку. Той же рівень аналізу, систематизації, узагальнення та порівняння зростає. Тому вчитель поряд з процесом навчання і формування повинен пр ...

Інтерактивні уроки

Інтерактивні уроки

На початку ХХІ століття соціокультурний розвиток людства визначив закріплення складної та суперечливої тенденції, що дістала назву глобалізації.

КАТЕГОРІЇ

Copyright © 2019 - All Rights Reserved - www.novapedahohika.com